من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

76.ما اثاثمونو کشیدیم وقتی اثاث کشی مد نبود :)

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ب.ظ
وا چخبره چرا ملت انگار روم به دیوار سگ دنبالشون کرده همه اثاثشونو گرفتن دسشون هی میدوئن این ور اون ور . سه تا مستاجر ما رفتن دوسم رف ع اینجا همسایه هامون بجز دو سه نفر همه رفتن جاشون یه سری دیگه اومدن اصن یه وضی شده هی کامیون میاد اثاث میبره هی اثاث میاره .خبریه ؟

+بعضیا معتقدن که اسباب کشی درسته ولی بنده به اعتقادات کسی احترام نمیزارم

+اوضاع بد اقتصادی به چی میگن ؟ بجز این که سه تا مستاجر باهم برن و مجبور بشی سه تا پول پیش جور کنی بدون اینکه خونه هارو اجاره بدی . بجز اینه که همزمان با این اتفاق شوم پدر مغازه رو ام تحویل بده و درامدمون بشه حقوق باز نشستگی پدر و دبیریه مامان :/ اوضاع اقتصادی بدتر از این داریم :( ما داریم فقیر میشیم فقیر :((
+دیگه باید گزینه نوشمک و کیک دوقلو و اینارو از تفریحاتم حذف کنم.دیگه پول نداریم :( همش وقتی میگیم مامان پول باس جوابه ع پیش تعیین شده ای رو هی مکررا بشنویم که بیشعور سه تا پول پیش دادم مغازه نیس داداشات فردا میخوان زن بگیرن پس فردا خودت جاهاز میخوای پس فرداش میاین میگین مامان یکم پول بده فلان کنم ع کجا بیارم برید کار کنین دستتون بره تو جیب خودتو و .... انقد قشنگ اینارو تکرار میکنن که ادم فک میکنه ضبط شده اس :/

+یه مشت بچه فسقلی نکبته دزد میان میشینن تو پارک هی سرچ میکنن ببینن کی نت داره اولین گزینه ام ماایم . فرت میزنن مارو هک میکنن . هرچی مک و ای پی اینا دادم به مودم هرچی برد مودمو کم کردم هر کاری کردم فایده نداش نمیدونم دیگه چیکا کنم همشش نت نداریم :(
+ملت بچه هاشونو ع بچگی دزد بار میارن من اگه بدونم بچم برنامه هک وای فای داره رو گوشیش ، دو تا کار ممکنه بکنم . یا اون گوشی رو بی صاحاب میکنم یا اون صاحب رو بی گوشی :/ راه سومی وجود نداره
+اصاب اصاب اصاب :/ خداوندا کمی اصاب برسان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
Gift

نظرات  (۲)

توکل کن بخدا. همه چی رو درست میکنه خودش ^_^ 

چه بچه های بد و دیوثی :))‌ بزن از شرکتی که وایفا رو میخری کمک بگیر خب :))‌


واسه منم صبر پلیز خدا 
پاسخ:
اره باو روزی دس خداس ما وظیفمونه غر بزنیم خدا خودش میدونه چیزی تو دلمون نیس چاکرشم هسیم
اره خیلی خیلی چیزن بچه ها 
واسه همممه صبر پیلیز
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ علیرضا توحیدی
خیلی اون دو تا راه حل خوب بود :)))))))))))))))
پاسخ:
شما ام به کار بگیر در اینده
احوالاتت چطوره جناب. یهویی رفتی بی خبر. دلمان تنگت رفته بود:)