من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

من گیفت اَستـــــــم

گیفت ینی هدیه، ینی من :)

تلگرام ... اینستا ... فیس بوک ... توییتر ... کوفت و زهرمار . همه شون یه کاری میکنن ادم حرف نزنه . متنای کوتاهه دل گیر .هیچی مث وبلاگ نمیشه . حرفاتو میزنی حرفای بقیه رو میخونی .
اینجا حرفامو میزنم حرفاتونو میخونم ^ـ^

خودمون کردیم لعنت برخودمون باد

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ق.ظ

تقصیر خودمونه. حقمونه 

اگه نمیرفتیم کمک عراقیا. اگه کشور دوست برادرمون نمیکردیمشون. اگه دست دوستی باشون نمیدادیم این نمیشد. باید میزاشتیم این داعش تو عراق بمونه بگیره همشونو مخصوصا این جلوده کصافط و زنشو بخوره که دیگه نباشن که اینجوری حق بهداد رو بخورن نامردا.  همیشه ادم ع دوس میخوره. خاک بر سر داعش ک این نامرد و زنشو نتونسته سرشونو ببره. واقعا من جای بهداد بودم ضربه اخر رو میرفتم نزدیک هیئت ژوری ب بهونه اینکه نمیتونم وزنه رو کنترل کنم دیویس و چل پنجا کیلو رو مینداختم روشون خیلی ریز ع صحنه روزگار محوشون میکردم هیشکی ام شک نمیکرد:/حساب همه جاشم کردم حین بازی بود قتل غیر عمد حساب میشد. 

من نمیدونم مرادی شاخشون میزد یااونی که میخواسن جای مرادی بزارن براشون تخم دوزرده  میکرد ک با این بچه این کارو کردن. ع خودمون خوردیم. سر لج و لجبازی و باند بازی مدال و رکورد و همه چیو دادن ب یه کشور دیگه. این دیگه ته نامردیه. حالا این بهداد بنده خدا هی داد بزنه گریه کنه خودشو بزنه تو در و دیوار چه فایده: (

Behdad_salimi#

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
Gift

نظرات  (۳)

خیلی حیف شد بهداد... خیلی! :(
پاسخ:
خیلی بیشتر از خیلی:(
هی :-( ایران همیشه حقش ضایع میشه و دولت مرداش هیچی نمیگن 
کلن تو ایران مردم رو به حساب نمیارن 
پاسخ:
اون ک بله ولی کاری ام ع دس کسی برنمیومد گه مدالو بدن کاری نمیشه کرد. 
اون قسمت داعش و این حرفا شوخیشم زشته دکی
پاسخ:
چیش زشته اتی . این دو تا عراقیشیخ جلود و زنش  ع داعشم بدتر و نامرد تر بودن بخدا .مگه ندیدی چیکار کردن با سلیمی . کشورایی مث عراق و ترکیه هیچ وقت نباید دوست و برادر بشن نه رو دوستیشون میشه حساب کرد نه رو برادریشون